План роботи дистанційного навчання ВЧИТЕЛЯ 2020 рік


Ольшаницький комунальний заклад загальної середньої освіти
Рокитнянської районної ради Київської області
                            Затверджено                                                                                        Директор закладу:
________ Л.А.Лук'янець







План роботи
вчителя фізики, інформатики та астрономії
на період карантину
з 13.03.2020 до 03.04.2020


З 12.03.2020 р. по 03.04.2020 р.
з/п
День тижня, дата
Зміст організаційно-методичної роботи
Відмітка про виконання, підпис
1.     
Четвер,
12.03.20
   1.   Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу , відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
   2.   Онлайн консультація батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів , та методи його впровадження.
   3.   Проходження завдань дистанційного  курсу для вчителів інформатики в РОІППО

9.00-10.00


10.00-11.00


11.00-12.00

12.00-14.00
2.     
П’ятниця,
13.03.20
   1.   Проходження завдань дистанційного  курсу для вчителів інформатики в РОІППО та виконання завдання для отримання свідоцтва.
   2.   Робота зі шкільною документацією(класним журналом)
   3.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 5, 6 та 11 класів на сайті.
9.00-10.00


10.00-11.00


11.00-12.00

12.00-14.00
3.     
Понеділок,
16.03.20
1.      Створення сайту для організації дистанційного навчання всіх учнів
2.      Допомога в створенні електронних поштових скриньок колег та підключення  вчителів до спільної роботи над заповненням сайту.
3.      Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 7 та 9 класів на сайті.
4.      Реєстрація на курс Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua та проходження завдань першого тижня.
9.00-10.00


10.00-11.00


11.00-12.00

12.00-14.00
4.     
Вівторок,
17.03.20
   1.   Забезпечення технічної підтримки роботи шкільних сайтів дистанційного навчання.
   2.   Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
   3.   Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
   4.   Консультації з батьками в телефонному режимі.
   5.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8 та 10  класів на сайті.
   6.   Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
9.00-10.00

10.00-11.00




11.00-12.00


12.00-13.00
13.00-14.00

14.00-15.00
5.     
Середа,
18.03.20
   1.   Ознайомлення з новими нормативними документами.
   2.   Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.
   3.   Індивідуальна консультація, щодо виконання завдань дистанційно.
   4.    Проходження завдань другого тижня курсу Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua .
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00

12.00-14.00
6.     
Четвер,
19.03.20
1.      Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8, 9 та 10  класів на сайті.
2.      Перегляд вебінару Хаос в освіті: теорія та практика
3.      Реєстрація на курс Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі ed-era та проходження завдань першого модуля.
4.      На курсі Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика)  проходження завдань другого  тижня.
5.      Проходження завдань другого тижня курсу STEM-урок у школі Національного університету "Львівська політехніка"
9.00-10.00

10.00-11.00
11.00-12.00

12.00-13.00

13.00-14.00
7.     
П’ятниця,
20.03.20
   1.   Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання.
   2.   Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
   3.   Опрацювання методичної літератури (журнал «Інформатика у школі» та ін.)
   4.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   5.   Розв’язування завдань Всеукраїнської олімпіади з iнформатики та інформаційних технологій ІІ і ІІІ етапів.
   6.   Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

13.00-14.00

14.00-15.00
8.     
Понеділок,
23.03.20
   1.            Розробка матеріалів  для інформаційних стендів кабінету
   2.            Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 7 та 9 класів на сайті.
   4.            На курсі Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика)  проходження завдань третього  тижня.
   5.            Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

13.00-14.00
9.     
Вівторок,
24.03.20
   1.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   2.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8 та 10  класів на сайті.
   3.   Перегляд матеріалів про організацію STEM уроків
   4.   Консультації з батьками в телефонному режимі.
   5.   Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
9.00-10.00

10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00
10.           
Середа,
25.03.20
   1.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8, 9 та 10  класів на сайті.
   2.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   3.   Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
   4.   Проходження завдань третього тижня курсу Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua .
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00


11.           
Четвер,
26.03.20
   1.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   2.   Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
   3.   Проходження завдань  другого модуля на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .
   4.   Проходження завдань третього тижня курсу STEM-урок у школі Національного університету "Львівська політехніка"
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00
12.           
П’ятниця,
27.03.20
1.      Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
2.      Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 5, 6 та 11 класів на сайті.
3.      Проходження завдань четвертого тижня курсу Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua .
4.      На курсі Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика)  проходження завдань третього  тижня.
5.      Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

13.00-14.00
13.           
Понеділок,
30.03.20
   1.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   2.   Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
   3.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 7 та 9 класів на сайті.
   4.   Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

14.           
Вівторок,
31.03.20
   1.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   2.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8 та 10  класів на сайті.
   3.   Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
9.00-10.00

10.00-12.00

12.00-14.00

15.           
Середа,
01.04.20
   1.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8, 9 та 10  класів на сайті.
   2.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   3.   Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
   4.   Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
   5.   Індивідуальна консультація, щодо виконання завдань дистанційно.
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

13.00-14.00
16.           
Четвер,
02.04.20
   1.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   2.   Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
   3.   Проходження завдань  третього модуля на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .
   4.   Проходження завдань п’ятого  тижня курсу Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua .
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

17.           
П’ятниця,
03.04.20
   1.    Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
   2.   Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
   3.   Корекція календарно-тематичного планування
   4.   Проходження завдань  четвертого модуля та фінального тестування на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .
   5.   Проходження завдань четвертого тижня курсу STEM-урок у школі Національного університету "Львівська політехніка"
   6.   Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

13.00-14.00
14.00-15.00




Індивідуальний план роботи вчителя фізики
під час карантину
з 16. 03 – 20.03. 2020

№/ п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1
16. 03
1. Розробка та розсилка завдань для учнів  9, 10, 11 класів з фізики та астрономії.






2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
3. складання схем та таблиць для учнів 10 класу 
9. 00 – 10. 30












10.30 – 11.00








11. 00 – 13. 00

Опрацювати параграф згідно з календарно-тематичним плануванням,а саме( 9 клас параграф 31-35.задача на ст.180 номер 1.Виконати Рівень А на ст.181 і рівень А на ст. 174),(10 клас тестові завдання https://naurok.com.ua/test/fizika-10-klas-paroutvorennya-y-kondensaciya-nasichena-y-nenasichena-para-kipinnya-vologist-povitrya-tochka-rosi-63002.html) , (А11 перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=jx9xz2CaLmE, опрацювати п.1ст 105)
2
17. 03
1.Робота над створенням особистого сайту вчителя.
2. Онлайн консультації з учнями 10,7,9,11та 8 класу.
3. Перевірка контрольних робот 10, 7,8 класи.
9. 00 – 10. 00



10. 00 – 12. 00




12. 00 – 13. 00
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=2WG-FFutlLg


3
18. 03
1. Перевірка учнівських лабораторних робіт (10 класу)
2.Опрацювання фахової літератури.
9. 00 – 10. 00




10. 00 – 13. 00

4
19. 03
1. Робота над екологічними задачами(самоосвіта)
2. Онлайн консультації з учнями 11 класу
9. 00 – 11. 00



11. 00 – 13. 00

5
20. 03
1.Упорядкування папки самоосвіти
2. Онлайн консультації з учнями 7 класу.
3. Онлайн консультації з учнями 9 класів. Підготовка уроку з екологічними хвилинками.
9. 00- 10. 00



10. 00 – 12. 00


12. 00 – 13. 00
Переглянути




ФІЗИКА - НАУКА ПРО ПРИРОДУ

Наше мовлення - СИЛА!!! Уміння говорити - передавати інформацію за допомогою мови - основний критерій , який відрізняє люди...