Інструкція
1. Ви повинні отримати пакети завдань у архівних файлах Beaver2014_6_11(для учнів 6-11
класів) разом з шестицифровим кодом школи.( код викладу В
БЛОЗІ)
2. Ви
встановите їх на комп’ютерах. Файл потрібно записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати
його потрібно у тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію
початкового архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки його можна було
відновити). Зверніть увагу, щоб папки, де розміщені завдання, були доступні не
лише для зчитування, а і для запису. Інакше файли відповідей будуть порожні.
Після розархівації в поточній папці
утвориться папка bebras2014_6_11. Вона міститиме паку data та виконуваний файл Бобер. В папці data нічого змінювати не можна, вона забезпечує роботу програми. Можна
запускати лише файл Bober.
3.
Конкурс починається з
10.00.
4.
Зразу після завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді
(result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після
виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data, у поточній папці і на робочому столі.
Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не
зчитається.
Після конкурсу ви повинні зразу ж відправити свій файл відповідей на поштову скриньку шкільного координатора, або принести на USB-флеш-накопичувачі.
ЩОБ ЗАВАНТАЖИТИ ЗАВДАННЯ ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ
ПАРОЛЬ - Python